رئیس اتحادیه طلا فروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه طلافروشان کرمانشاه از کاهش قیمت سکه به دلیل عدم اقبال مردم به خرید آن اشاره کرد و گفت: قیمت دلار همچنان روندی صعودی دارد.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 24 December 2022

محمد سعید جعفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با توجه به روند صعودی بازار ارز و طلا طی روز‌های گذشته اظهار کرد: اونس جهانی با توجه به نزدیک شدن به سال میلادی رشد چند درصدی داشته و احتمال دارد برای این هفته و هفته‌های آینده انس جهانی هم رشد داشته باشد.

وی با بیان اینکه دلار هم فعلا یک روند صعودی دارد، تصریح کرد: سه عامل اونس جهانی، رشد دلار و تقاضا برای خرید طلا و سکه منجر به روند صعودی بازار شده است.

رئیس اتحادیه طلافروشان کرمانشاه اضافه کرد: سکه هم حباب بسیار زیادی تا حد ٢ میلیون تومان در هر قطعه داشته است، اما در هفته گذشته بخشی از این حباب (حدود ۵٠٠ الی ٧٠٠ هزار تومان) ترکید که علت آن کاهش اقبال مردم به خرید سکه و تقاضا به سمت آب شده بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سکه روندی کاهشی داشت، اما طلا افزایشی بود، خاطر نشان کرد: در این راستا همه چیز به تصمیم دولت و بانک مرکزی برای عرضه دلار بستگی دارد، اگر دلار عرضه کنند که تا حدودی کاهشی شود قطعا طلا هم کاهشی خواهد بود.

جعفری تاکید کرد: توصیه می‌کنیم در شرایط کنونی مردم با احتیاط خرید کنند، اما همواره برای حفظ سرمایه خرید طلا معقول بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار