مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام:
مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام گفت: طرح «خانه مادری» طی ایام فاطمیه در ایلام اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 26 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مریم بیگ محمدی اظهار داشت: اجرای طرح «خانه مادری» برای ترویج فرهنگ فاطمی را یکی از برنامه‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان ایلام اعلام کرد و افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) برنامه‌های مردمی مختلفی توسط اعضای ستاد پیشنهاد شده که از اهم آنها می‌توان به اجرای طرح خانه مادری اشاره کرد.

وی درخصوص این طرح افزود: مادر به عنوان ستون و مدیر درونی خانواده است از این رو مفهوم خانه مادری برای محافل عزاداری ایام فاطمیه انتخاب شد تا هر کدام از حلقه‌ها و گروه‌های بانوان که می‌توانند در این زمینه با ایجاد محفل‌های مختلف جریان فاطمی را تحکیم و استحکام ببخشند در این طرح مشارکت داشته باشند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی ایلام بیان داشت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعاتی از قبیل تبیین مکتب فاطمی و قیام حضرت زهرا (س)، تبیین جایگاه معنوی و سیاسی حضرت زهرا (س)، تبیین ولایت اجتماعی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا (س) بنیان گذار مکتب مقاومت و اعتراض در برابر انحراف در جامعه اسلامی، سبک زندگی حضرت زهرا (س)، مکتب تربیتی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا الگوی حضور و مشارکت اجتماعی زن مسلمان و تلاش بانوان برای احیای خانه مادری (هیئت ما خانه مادری ماست) به دبیرخانه پویش «حرف آورد» ارسال کنند.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی باید در قالب: عکاسی، نقاشی، دلنوشته، پادکست، ویدئو، کلیپ، موشن و صوت به مدت ۱ الی ۳ دقیقه‌ای، به آیدی پیام رسان های ایتا alamdar94 ارسال کنند.

بیگ محمدی افزود: به بانوان و دختران فعالی که بهترین و بیشترین آثار در خصوص ایام فاطمیه ارسال کنند هدایایی از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام اهدا خواهد شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار