معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سه شهرستان استان کرمانشاه به زودی صاحب بیمارستان می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ 28 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر صادق کریمی  اظهار کرد: در حال حاضر همه شهرستان‌های استان کرمانشاه به جز دالاهو، روانسر و ثلاث باباجانی بیمارستان دارند.

وی افزود: بیمارستان ۳۲ تخت خوابی ثلاث باباجانی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد و فاز اول بیمارستان ۶۴ تخت خوابی روانسر هم ۹۵ درصد و فاز اول بیمارستان دالاهو هم ۱۰۰ درصد تکمیل شده و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم این سه شهرستان هم به زودی صاحب بیمارستان شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مجموع ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل در بخش‌های هیأت‌های علمی، کادر درمان، بهداشت، آموزش و پشتیبانی دارد و اعتبار عمرانی همراه حقوق دستمزد امسال پنج هزار میلیارد تومان است که در سال بعد به هفت هزار میلیارد تومان هم می‌رسد.

کریمی بیان کرد: در سفر ۲۳ تیرماه امسال رئیس جمهور به استان کرمانشاه حدود یک هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی تخصیص داده شد که پس از به ثمر رسیدن این پروژه‌ها در طول امسال و سال بعد، خدمات بسیار خوبی در این حوزه برای مردم خواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار