فرمانده انتظامی مشهد گفت: مأموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد در یک اقدام اطلاعاتی به خبری مبنی بر قاچاق اسلحه و مهمات به مشهد دست یافتند.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 28 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ احمد نگهبان با بیان این خبر افزود: پلیس در این عملیات ضربتی با تحقیقات گسترده ۴ متهم مرتبط با قاچاق اسلحه را شناسایی و پس از ردزنی‌های دقیق مشخص شد این افراد با یک دستگاه خودروی سواری از شمال کشور به مقصد مشهد در حرکت هستند.

وی افزود: مأموران انتظامی با کنترل و مراقبت‌های پوششی متهمان را حوالی مشهد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نگهبان افزود: پلیس در این عملیات ضربتی ۷ قبضه اسلحه ساچمه‌ای، ۸ فشنگ ساچمه‌ای، یک قبضه قنداق وینچستر و یک قبضه شمشیر را کشف کرد. تحقیقات درباره این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضائی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی با تحقیقات گسترده ۴ متهم مرتبط با قاچاق اسلحه را شناسایی و پس از ردزنی‌های دقیق مشخص شد این افراد با یک دستگاه خودروی سواری از شمال کشور به مقصد مشهد در حرکت هستند.

وی افزود: مأموران انتظامی با کنترل و مراقبت‌های پوششی متهمان را حوالی مشهد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نگهبان اظهار کرد: پلیس در این عملیات ضربتی ۷ قبضه اسلحه ساچمه‌ای، ۸ فشنگ ساچمه‌ای، یک قبضه قنداق وینچستر و یک قبضه شمشیر را کشف کرد. تحقیقات درباره این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضائی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار