در آخرین رنگ بندی کرونایی اعلامی از سوی وزارت بهداشت رنگ کرونایی قم، پس از ۱۶ روز دوباره زرد شد. زرد شدن رنگ قم در حالی است که تعداد شهرهای با وضعیت زرد رو به کاهش و تعداد شهرهای با وضعیت آبی رو به افزایش است.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 31 December 2022

به گزارش تابناک قم، در آخرین رنگ بندی کرونایی اعلامی از سوی وزارت بهداشت رنگ کرونایی قم، پس از ۱۶ روز دوباره زرد شد. زرد شدن رنگ قم در حالی است که تعداد شهرهای با وضعیت زرد رو به کاهش و تعداد شهرهای با وضعیت آبی رو به افزایش است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته‌های گذشته ۰ بوده و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۳ به ۴ شهر رسید. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۷۶ به ۶۲ شهر کاهش و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۳۶۹ به ۳۸۲ شهر افزایش یافت.

پبه گفته سیامک محبی رییس مرکز بهداشت قم، با وجود فرارسیدن فصل سرما و شیوع بیماری‌های سرماخوردگی و آنفلوانزا، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان به شدت کاهش یافته است.

بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی قم، در ۲۴ ساعت منتهی به نهم دی، ۱۶ نفر با علائم اولیه کرونا پذیرش شدند که از این تعداد تنها ۲ بیمار در بیمارستان بستری شدند. همچنین بر اساس این آمار، تعداد بیماران بستری مشکوک به کرونا در قم به ۷۳ نفر رسیده که از این تعداد حال یک بیمار «بد» توصیف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار