مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان ایلام صبح امروز برگزارگردید که درپایان با رای اعضا مسعودالماسی به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد
کد خبر: ۱۰۸۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 01 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان ایلام با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

در این انتخابات یک نفر کاندیدای ریاست هیات هندبال استان ایلام بود که ۱۵ از ۱۷ رای اعضای حاضر را کسب و به عنوان رییس هندبال استان ایلام به مدت چهار دیگر سال معرفی شد.

همچنین در این مجمع اعضای هیأت رئیسه هیات هندبال استان ایلام با رای اعضای مجمع انتخاب شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این جلسه گفت: ظرفیت هندبال بانوان و آقایان ایلام بسیار بالاست و آینده خوبی را برای هندبال استان می بینیم.

شهاب شهبازی تاکید کرد: اهالی هندبال باید با همدلی نسبت به همیاری رئیس جدید هیات هندبال استان اقدام کنند و همه پیشکسوتان هندبال ایلام برای شکوفایی این رشته پای کار باشند.

وی بیان کرد: رییس جدید در این دوره باید در بحث استعداد یابی، آموزش و سایر شهرستان هایی که فاقد این ورزش هستند، تلاش کند و در دوره جدید با تعامل و همفکری اعضا جزو ۶ استان برتر کشور در این رشته ورزشی باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار