معاون فنی اداره کل انتقال خون البرز از مردم نوعدوست این استان خواست با توجه به فصل سرما، با مراجعه به مراکزاهدای خون ، یاریگر سازمان انتقال خون برای تامین فرآرده های خونی مورد نیاز بیماران باشند.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 02 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» پریسا کابلی اظهار کرد: اهدا کنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون بوده اند و در خواست ما این است که اهدای خون در این روزهای سرد زمستانی تداوم داشته باشد که از آن ها انتظار کمک دوباره داریم.

وی اضافه کرد: با توجه به فصل سرما و کاهش دما ، مراجعه برای اهدای خون سالم کمتر شده و از طرفی شیوع بیماریهای ویروسی مثل سرماخوردگی ، آنفلوآنزا و امثال آن نیز در میزان اهدای خون تاثیر می گذارد لذا در این فصل اداره کل انتقال خون استان بیش از همیشه نیازمند اهدای خون شهروندان گرامی می باشد.

وی افزود: اکنون سه پایگاه مرکزی اداره کل انتقال خون استان البرزواقع در ۴۵ متری گلشهر چهارراه گلزار غربی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت الی . ۱۸.۳۰ ، مرکز مهربانو واقع در خیابان داریوش از ساعت هشت الی ۱۳.۳۰ و پایگاه توحید واقع در میدان توحید کرج از ساعت هشت الی ۱۳.۳۰ فعال است.

کابلی گفت: همچنین روزهای پنجشنبه پایگاه مرکزی از ساعت هشت الی ۱۸ و پایگاه های توحید و مهربانو از ساعت ۸ الی ۱۲.۳۰ خدمات رسانی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: اهداکنندگان زمان مراجعه به پایگاه های انتقال خون کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار