مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی گفت: همایش ملی "هویت و پیشرفت" با محوریت این استان اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 10 January 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رضا جعفری در جمع خبرنگاران، افزود: عناصر و مولفه‌های ایجاد و تقویت هویت در استان مرکزی و آسیب شناسی عوامل و علل ایجاد گسست هویتی در استان محورهای استانی این همایش است.
جعفری اظهار داشت: رویکرد اصلی همایش "هویت و پیشرفت" در سه مفهوم شامل شناسایی ارتباط میان هویت و پیشرفت(مبانی نظری)، واکاوی نسبت میان مفهوم اساسی و هویت، مطالعات آسیب شناسانه هویت و پیشرفت و عوامل هویت به عنوان بستر ساز پیشرفت کشور است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی افزود: شرکت کنندگان در این همایش می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند و برگزیدگان شرکت کنندگان در این همایش فروردین ماه سال آینده اعلام می شود.
جعفری گفت: علاقه مندان برای ارسال آثار به این همایش و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس Hoviatmkz.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: تشکل اندیشه ورزان استان مرکزی با حضور جمعی از اندیشمندان تشکیل و تا کنون ۵۰ نشست با موضوع هویت استان مرکزی برگزار شده و ثمرات بسیاری برای استان به همراه داشته که همایش ملی هویت و پیشرفت از جمله ثمرات این نشست‌ها است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: استاندار این استان به عنوان رئیس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، معاون نیروی انسانی و منابع استانداری و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی و سه نفر از اعضای هیات علمی عضو شورای سیاستگذاری این همایش هستند.
جعفری گفت: تاکنون یک پیش نشست همایش ملی هویت و پیشرفت با محوریت استان مرکزی برگزار شده و برگزاری چهار پیش همایش تا زمان برگزاری این همایش در دستور کار قرار دارد.
وی یادآورشد: تدوین سند هویت استان مرکزی نیز در دستور کار استانداری مرکزی قرار دارد و نشست خبری اطلاع رسانی این سند به زودی با حضور استاندار این استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار