کد خبر: ۱۰۸۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ 10 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی شیراز در جام حذفی فوتبال کشور با حضور شیردل مدیر رسانه ای هیات فوتبال مازندران، طالبی سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز و مطهری سرمربی تیم نساجی مازندران به میزبانی بابلسر برگزار شد. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی: منتظر یک برد دل انگیز عستیم  


طالبی سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در این گفت و گو بیان کرد: جام حذفی جام شگفتی ساز است و با نگرش حرفه ای میخواهیم روند مثبت را با بازی جوانمردانه بدست بیاوریم ، با توجه به اینکه دو تیم رزومه خوبی در قهرمانی جام حذفی دارند، سعی بر این است تا با نگرش قوی و قدم محکم در این راستا تیم را به اوج برسانیم.

وی افزود:عدم حضور هواداران در کنار زمین تاثیر منفی بر روحیه بازیکنان داشته اما سعی بر این است تا قابلیت و سطح کیفی بازی را ارتقا دهیم و بردی شیرین برای مردم شیراز به ارمغان بیاوریم.

در ادامه مطهری، سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:

با توجه به شکست این تیم در مقابل پرسپولیس، سعی کردیم بازیکنان را هم از لحاظ ذهنی و هم فیزیکی ریکاوری کنیم و تمرکز را در صدد یک بازی هوشمندانه بگذاریم.

وی تصریح کرد: شکل و تاکتیک های این تیم را تغییر نمی‌دهیم و با توجه به توانمدی های تیم حریف ترکیب را می چینیم و سعی بر این است تا برد خاطره انگیز را برای طرفداران این تیم بسازیم 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار