مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می گوید اعضای مجامع هیات های ورزشی استان باید نظارت مداومی بر عملکرد هیات ها داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 16 January 2023

حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات تیراندزی با کمان خوزستان که امروز ۲۶ دی‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ما به عنوان متولیان برگزاری مجامع همیشه مورد نقد قرار می‌گیریم اما همیشه تلاشمان را انجام داده‌ایم تا حقی ضایع نشود.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: این رشته المپیکی کار بسیار سختی را پیش رو دارد و امیدوارم اتفاقات خوب برای رشته تیراندازی با کمان در ادامه رقم بخورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رئیس جدید این هیات، گفت: نیاز است که اسپانسر جدید جذب کنید زیرا اکنون تمام کار  اقتصادی ورزش روی دوش اداره‌کل ورزش و جوانان استان است و این نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای جامعه ورزشی باشد. البته ما برحسب وظیفه بخشی از کار را انجام می‌دهیم اما این همه ماجرا نیست و بخش عمده کار باید توسط هیات‌ها صورت بگیرد.

وی گفت: همچنین قرار نیست تنها سالی یکبار برای برگزاری مجمع سالانه هیات‌های ورزشی دورهم جمع شویم و باید در تمام طول سال نظارت بر عملکرد هیات‌ها توسط اعضای مجامع ورزش استان انجام شود.

بنی‌تمیم بیان کرد: از هیات تیراندازی با کمان خوزستان می‌خواهم حتما کمیته‌های مربوطه را در هیات تشکیل دهد و از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود. این هیات یک سال و اندی به صورت سرپرست اداره می‌شد و جا دارد از سرپرست و رئیس قبلی هیات تشکر کنم که به اندازه توان‌شان کار کردند اما فکر می‌کنم چون زمان زیادی تا برگزاری مجمع طی شد، این هیات جزو هیات‌هایی بود که اگرچه با سرپرست اداره می‌شد اما فعالیت کمتری داشت. امیدوارم با قید فوریت و به سرعت، نتیجه عملکرد آقای بختیاری رئیس جدید هیات تیراندازی با کمان را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار