مدیریت امور شعب بانک تجارت ایلام
مدیریت امور شعب بانک تجارت ایلام گفت: بانک تجارت با قدرت هر چه بیشتری در راه توسعه استان فعالیت می نماید.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 19 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین اروانه در دیدار با معاون استاندار ایلام اظهار داشت: خوشبختانه همکاران بانک تجارت ضرورت اهمیت بانک در برنامه های اقتصادی استان را به درستی درک کرده اند و همین موضوع سبب شده با حساسیت توام با دلسوزی فعالیت های بانک را در این مسیر هدایت نمایند چرا که بسیاری از طرح های استان با مشاوره همکاران شبکه بانکی شکل می گیرند و البته طرح هایی که از این مسیر و با مشاوره تکمیل و یا احداث شوند بدون تردید موفق خواهند بود.

مدیریت امور شعب بانک تجارت ایلام افزود: بانک تجارت با قدرت هر چه بیشتری در راه توسعه استان فعالیت می نماید.

معاون استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: بانکها با توجه به دارا بودن منابع می توانند نقش موثری در پیشرفت اقتصادی استان ایفا نمایند و نقش بانک تجارت به سبب سابقه بسیار درخشان می تواند بسیار پررنگ تر باشد.

شهریار عباسی افزود: انتخاب یکی از فرزندان استان در مدیریت شعب بانک تجارت را به فال نیک میگیریم و امیدواریم همچون گذشته بانک تجارت را در کمک به اقتصاد استان، پویا و فعال مشاهده نماییم.

در این دیدار بهرامی مدیرکل سرمایه گذاری استان نیز حضور داشت و مقرر گردید دیدارهای حضوری با شرکت کارشناس بازاریابی و روابط عمومی بانک و مدیرکل سرمایه گذاری استان جهت بررسی نقاط اشتراک برگزار گردد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار