مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی پاسخگوی نیاز مسافرین نیستند گفت: عموما تعداد مسافران هوایی استان در ایام عید افزایشی نیست.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 15 February 2023
مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برنامه ریزی برای سفرهای هوایی نوروز ١۴٠٢ اظهار کرد: تا کنون برنامه ای از سوی شرکت های هواپیمایی جهت افزایش پروازها اعلام نشده اگر چه بین بازه زمانی ۵ الی ١٠ اسفند برنامه های پروازی اعلام می شود. 
 
وی افزود: از آنجا که در ایام عید تردد بیشتر است ما درخواست ها را در همین راستا به شرکت ها اعلام کردیم، اما فعلا جز برنامه یومیه تغییر برنامه ای از سوی شرکت ها اعلام نشده است. 
 
مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در ادامه با اشاره به سفرهای زمینی در کرمانشاه خاطر نشان ساخت: بیشتر سفرها در ایام عید و در استان کرمانشاه زمینی است بنابراین عموما در روزهای نخستین سال مسافر (هوایی) کمتر می شود. 
 
وی گفت: طی سال های گذشته هم در آمار مسافرین (هوایی) عید افزایشی شاهد نبودیم و سومین روز از عید سال ١۴٠٢ مصادف با ماه مبارک رمضان است که طبعا تاثیراتی بر این امر می گذارد. 
 
 وی تاکید کرد: اگر چه همچنان درخواست افزایش پرواز داریم چرا که اکنون هم شرکت ها به دلیل محدودیت در ناوگان پاسخگوی نیاز مسافران نیستند. 
 
به گفته بیاتی در حال حاضر مشکلی در پروازها نیست و با روال سابق انجام می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار