رییس سازمان صمت ایلام؛
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام گفت: ۱۹۷ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان امسال عملیاتی شده که ۶۴ درصد مصوبات را شامل می شود.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 19 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا محمدرحیمی  اظهار داشت: صمت یکی از ارگان های اصلی در زیست بوم توسعه استان بوده که در زمینه اشتغالزایی از تاثیرگذارترین سازمان ها به شمار می رود.

وی افزود: تعهد اشتغال سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام برای سال جاری ۲ هزار و ۶۵۰ نفر بود که از ابتدای امسال تا ۲۰ بهمن در مجموع ۲ هزار و ۲۲۶ اشتغال در سامانه رصد ثبت شده است.

رییس سازمان صمت ایلام یادآور شد: ۸۵ درصد اشتغال تعهد شده در این استان تاکنون محقق شده و پیش بینی می شود این مقدار تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد برسد.

محمدرحیمی تاکید کرد: شهرستان های دهلران و ایوان بالاترین میزان اشتغال ثبت شده را بر اساس سامانه رصد در استان ایلام داشته اند.

وی با اشاره به پروانه های بهره برداری در استان طی سال جاری اضافه کرد: ۴۷ پروانه بهره برداری بخش صنعت و معدن در استان امسال با اعتبار ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال صادر شد که زمینه اشتغال ۷۱۸ نفر را فراهم کرده است.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجاری ایلام برگزاری مستمر نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را از اصلی ترین راهکارها برای شناسایی مشکلات تولیدکنندگان و حل آنها برشمرد و گفت: امسال ۵۲ جلسه این نشست در استان برگزار شد که در نتیجه آن ۲۳۰ پرونده بررسی و ۳۰۸ مصوبه به تصویب اعضا رسید.

محمدرحیمی اظهار داشت: ۱۹۷ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان امسال عملیاتی شده که ۶۴ درصد مصوبات را شامل می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار