رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه مرغ موجود را برای نیاز بازار به اندازه کافی اعلام کرد و گفت: قیمت مرغ فعلا بر اساس نرخ مصوب اعلام شده از سوی دولت است.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 21 February 2023
میثم غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ در بازار به قیمت ۶٣ هزار تومان به فروش می رسد که برابر با قیمت مصوب است.
 
وی در ادامه افزود: اگر چه هفته پیش قیمت هر کیلوگرم مرغ روی ۵٧ هزار تومان بود و اکنون به قیمت مصوب رسیده است.
 
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه بازار مرغ را همواره همراه با نوسان دانست و گفت: حدود سه ماه گذشته قیمت مرغ ١٠ تا ١٢ هزار تومان زیر قیمت مصوب بود و از برج ٨ حدود ۵٢ تا ۵٣ هزار تومان به فروش می رسید.
 
وی گفت: عرضه و تقاضا در بازار قیمت را تعیین می کند از طرفی افزایش قیمت گوشت قرمز منجر به تمایل مردم به خرید مرغ، افزایش فروش و به تبع آن افزایش قیمت مرغ شده است.
 
وی تصریح کرد: خوشبختانه کمبودی در عرضه مرغ نداریم و به اندازه کافی در بازار موجود است، اگر چه قیمت ها معمولا ثابت نیست اما پیش بینی نمی شود که در اسفند ماه با افزایشی بیش از قیمت مصوب مواجه شویم. 
 
غلامی خاطر نشان ساخت: از لحاظ جوجه ریزی هم شرایط مناسب است و اطلاعاتی که دریافت کردیم مبنی بر این است که برای شب عید هم مشکل و کمبودی نخواهیم داشت.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار