این روزها مهد هنر و فرهنگ یعنی شیراز باستانی و تاریخی محلی برای حضور کارگردانان و تهیه‌کنندگان و عوامل فیلم و سریال‌های مختلف شده است.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 26 February 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: در حال حاضر فیلم هایی که در استان فارس در حال فیلمبرداری است ، سریال سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی که در بناهای تاریخی همچون باغ عفیف آباد ، مدرسه خان ، مسجد عتیق و ارگ کریمخان و در خانه زینت الملک و... در حال فیلمبرداری بوده و هستند.

سریال اجتماعی سووشون اولین فعالیت نرگس آبیار در شبکه نمایش خانگی محسوب میشود، وی نیز که با فیلم های ابلق و شبی که ماه کامل شد حضوری قدرتمند را در سینما تجربه کرده ، اما این بار قصد دارد در عرصه نمایش خانگی هم تجربه ای داشته باشد.

و همچنین سریال طنز اجتماعی دمکش به کارگردانی سیده فرناز امینی و تهیه‌کنندگی رضا وفاداری در شیراز در حال فیلمبرداری است و قرار هست در ایام نوروز ۱۴۰۲ روی آنتن ملی پخش سراسری شود.

همچنین سریال سلمان فارسی یک مجموعهٔ تلویزیونی در حال ساخت در ژانر درام تاریخی به کارگردانی سید داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری است.

قرار است در ادامه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی بخشی از فیلمبرداری این سریال یعنی ایران باستان را در استان فارس و شیراز تصویربرداری کنند.

البته تصویربرداری این مجموعه از ۱۳۹۸ در نقاط مختلف ایران و حتی خارج از کشور آغاز شده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار