برنامه‌های تربیت اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیرکل آموزش و پرورش برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ اسلامی تشریح شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 27 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت‌خواه به مناسبت هفته تربیت اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتم تا چهاردهم اسفند هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است. هفته تربیت اسلامی زمان مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ اسلامی است.

وی بیان کرد: در هفته تربیت اسلامی به ترتیت روز‌های هشتم اسفند به عنوان روز مربی و تربیت و نهم اسفند به عنوان خانواده و تربیت نام گذاری شده است.

عزت‌خواه با بیان اینکه در شهرستان‌های استان برنامه‌های تربیت اسلامی برگزار می‌شود گفت: در روز سه‌شنبه برنامه فرهنگی جامعی برای شهرستان‌ها داریم در روز چهارشنبه در شهرستان بویراحمد برنامه فرهنگی انجام می‌شود.

وی گفت: شنبه‌های تفسیری داریم ک در مدت زمان ۱۰ دقیقه تفسیر قرآن داشته باشیم، زیرا برای برای پیوند دانش آموزان با علما موثر است و در روز پنج شنبه برنامه پیاده روی به سوی گلزار شهدای گمنام را داریم و در ۱۳ منطقه این برنامه‌های فرهنگی را اجرا می‌کنیم.

این مسئول افزود: در دهه فجر در بخش فرهنگی و تربیتی برنامه‌های خوب و موثری اجرا کردیم و همچنین در مدارس باید برای هر مناسبتی برنامه داشته باشیم حتی در مدارس تک دانش‌آموزی باید این برنامه‌ها شکل بگیرد که قدردان زحمات گروه‌های جهادی هستیم.

عزت‌خواه یادآور شد: رسانه‌ها نقش موثری در برنامه‌های آموزش و پرورش دارند نقد منصفانه خود را فراموش نکنند، ولی نقد‌ها هم باعث یاس آفرینی نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار