فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و ارائه بسته های فرهنگی و پشتیبانی فکری به جوانان است و راهیان نور همچون یک فناوری و نرم افزار تحول آفرین عمل می کند و می تواند مسیر پیشرفت را به جوانان نشان دهد.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ 28 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین بازدید از اردوگاه شهید رحیم آنجفی در خرمشهر افزود: تامین محتوای معنوی و فرهنگی برای جوانان و نسل جدید در گام دوم انقلاب از ضرورت مهمی برخوردار است و یکی از ظرفیت های این مهم اردوهای راهیان نور است و لذا سرمایه گذاری بر روی اردوهای راهیان نور تضمین کننده پیشرفت و بقای فرهنگ های ارزشی است.
وی بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس کارخانه انسان سازی و دانشگاه بزرگ معرفت شناسی است و امروز این فرهنگ ارزشی هم باید پاسداری شود و هم به نسل های جدید و آینده منتقل شود و اردوهای راهیان نور بقا و تداوم فرهنگ دفاع مقدس است.
سردار کریمی با اشاره به اینکه راهیان نور قرارگاه بزرگ جهاد تبیین است ، گفت: مظاهر مجاهدت ها و ایثارگری های ملت ایران در دفاع مقدس از طریق اردوهای راهیان نور باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.
وی تاکید کرد: ظرفیت عظیم اردوهای راهیان نور باید برای تحقق جهاد تبیین پای کار بیاید و امروز با توجه به هجمه دشمنان در جنگ شناختی برای زیر سوال بردن ارزش ها و حماسه های هویت ساز اردوهای راهیان نور می تواند همچون کارگاه های تخصصی جهاد تبیین عمل کند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از آمادگی اردوگاه های استان مرکزی برای استقبال از زائران راهیان نور خبر داد و گفت: خادمان شهدا و اردوگاه های استان مرکزی آمادگی کامل برای استقبال از کاروان های راهیان نور را دارند و همچنین یادمان های شهدا نیز پذیرای زائرین هستند و سپاه و بسیج تمام قد آماده خدمت رسانی به زائرین مناطق عملیاتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار