مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس از مسئولان خواست تا در جریان روند انتخابات پیش رو ضمن پاسخگویی در قبال خدا و مردم به برگزاری پرشور و در عین حال سالم این موضوع سرنوشت ساز کمک کنند.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 11 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید یحیی هاشمی یکشنبه در کارگاه آموزشی انتخابات شهرستان های غرب فارس ویژه بخشداران و کارشناسان انتخاباتی این شهرستان ها در کازرون افزود: در برگزاری انتخابات باید مسئولین امر به چند اصول مهم توجه داشته با شند اول قانونمداری در انتخابات که نباید بنفع ویا علیه فردی قانون نادیده گرفته شودو دومین اصل باید ثابت کنیم که امانتدارخوبی هستیم .

وی ادامه داد: تلاش برای برگزاری انتخابات سالم، پاسخگو بودن در مقابل خدا ومسئولین احترام گذاشتن به رای مردم از جمله اصولی است که باید مد نظرمسئولین در انتخابات قرار بگیرد.

در ادامه این این کارگاه آموزشی حمیدرضا گرامی فرماندارکازرون به اهمیت برگزاری انتخابات هفتم اسفند 94 اشاره کرد و گفت: انتخابات و رای مردم امانتی است که باید از این امانت خوب نگهداری کنیم.

وی افزود: زمینه سازی برای حضور گسترده وپرشور مردم در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را درعرصه جهانی محکم تراز گذشته خواهد کرد .

این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور 60 نفر از بخشداران و کارشناسان انتخاباتی فرمانداری شهرستان های غرب فارس و شهرستان شیراز یکشنبه در محل فرمانداری کازرون آغاز شد .

در این کارگاه آموزشی کارشناسان و بخشداران شهرستان های شیراز، سپیدان، فراشبند، کازرون، رستم، ممسنی، قیروکارزین و فیروزآباد حضور دارند.

در ادامه این کارگاه آموزشی آیین نامه های انتخاباتی بررسی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار