جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت روز طبیعت و همچنین محدودیت‌های ترافیکی در این روز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 02 April 2023

تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس امروز، ۱۲ فروردین گفت: در راستای روان‌سازی ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده‌ای، مأموران پلیس با استقرار در محورهای مواصلاتی و مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌های استان، محدودیت‌هایی را در روز ۱۳ فروردین اجرایی خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز طرح ترافیکی از ساعت ۷ صبح روز طبیعت، افزود: از این ساعت به بعد از خروج موتورسیکلت و همچنین وانت بار و یا کامیون‌هایی که در قسمت بار اقدام به سوار کردن مسافر کرده‌اند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ملک‌زاده با بیان اینکه همه تمهیدات و تدابیر لازم، برای استقرار امنیت مطلوب و برای اینکه شهروندان در سطح استان فارس بتوانند روز طبیعت آرامی را سپری کنند، اندیشیده شده است، گفت: در این راستا از سیستم‌های پایش تصویری و تجهیزات هوشمند و گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی پلیس در نقاط مختلف شهرها و حاشیه پارک‌ها، باغ‌ها و تفرجگاه‌ها استفاده خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: از مردم و مسافران نوروزی تقاضا داریم که زمان سفر خود را مدیریت کنند، بازگشت خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و از عجله و شتاب بی مورد در هنگام رانندگی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: همه تلاش‌ها صورت گرفته تا امنیت خوبی را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم آوریم و امیدواریم مردم عزیز در سایه چتر امنیت پلیس، روز شاد و بانشاطی در ۱۳ فروردین تجربه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام ترک منازل خود نسبت به بسته بودن تمامی راه‌های نفوذ سارقان به منزل اطمینان حاصل کرده و از نگه‌داری طلاجات و وجوه نقد در منازل خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار