رئیس جامعه هتلداران فارس با بیان اینکه یکی از گلایه اکثر میهمانان نوروزی وجود خانه‌های مبله با قیمت‌های گزاف بود که متاسفانه به این موضوع رسیدگی نشده است و برخی افراد شخصا با قیمت‌های گزافی اقدام به این کار کردند که وجه خوبی برای استان ندارد و اینگونه به اذعان متبادر می‌شود که شیراز شهری گران است.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 04 April 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حسن سیادتان بیان کرد: از یکم تا پنجم فروردین ماه امسال سطح اشغال هتل‌های فارس به بیش از ٩٥ درصد و از ششم فروردین به بعد ٦٠ درصد رسید.

او با بیان اینکه سطح اشغال هتل‌های شیراز طی روزهای ششم فروردین به بعد نیز به حدود ٨٠ درصد رسید، افزود: ۲۴ هزار و ۵۰۰ تخت هتل، هتل آپارتمان، متل و واحد اقامتی، مهمانپذیر و ..در استان داریم که ظرفیت آنها در ایام تعطیلات تقریبا تکمیل شد.

رئیس جامعه هتلداران فارس خاطرنشان کرد: برای اواخر و فروردین و اردیبهشت ماه نیز رزروها در حال انجام است و امید است که تکمیل ظرفیت به نحو مطلوبی برسد.

سیادتان تصریح کرد: یکی از گلایه اکثر میهمانان نوروزی وجود خانه‌های مبله با قیمت‌های گزاف بود که متاسفانه به این موضوع رسیدگی نشده است و برخی افراد شخصا با قیمت‌های گزافی اقدام به این کار کردند که وجه خوبی برای استان ندارد و اینگونه به اذعان متبادر می‌شود که شیراز شهری گران است.

او همچنین با بیان اینکه تعرفه‌های واحدهای اقامتی را وزارت گردشگری تعیین و با هماهنگی جامعه هتلداران استان‌ها، قیمت مصوب به هتل‌ها ابلاغ می‌شود، از اداره کل میراث فرهنگی فارس، معاون استاندار و شهرداری در این ایام تقدیر کرد و گفت: تعامل و همدلی موجب رکورد حضور مسافران و گردشگران نوروری در فارس شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار