مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی از پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد ریال به بیماران خاص و صعب العلاج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 05 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رضا جیریایی درباره آخرین وضعیت صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان گفت : از ابتدای تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان تعداد ۳۴۶ پرونده از سوی بیماران خاص و صعب العلاج در سطح استان پس از سیر مراحل در سامانه مربوطه توسط معاونت دانشگاه علوم پزشکی استان ثبت شده است .
جیریایی افزود: از این تعداد پروند ۱۴۷ پرونده مربوط به سازمان بیمه گر تامین اجتماعی و ۱۹۹ پرونده مربوط به سازمان بیمه گر بیمه سلامت استان می باشد.
مدیر کل بیمه سلامت همچنن اضافه کرد: بابت ۱۴۷ پرونده سازمان بیمه گر تامین اجتماعی مبلغی بیش از ۱۸ میلیارد ریال پرداخت شده و بابت ۱۹۹پرونده سازمان بیمه سلامت نیز مبلغی بیش از ۱۹ میلیارد ریال هزینه درمانی پرداخت شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان یادآورشد:از تعداد ۳۴۶ پرونده تشکیل شده ۲۱۸ پرونده مربوط به بیماران سرطانی است که هزینه ای بیش از ۲۸ میلیارد ریال را در برگرفته اند .
جیریایی عنوان کرد:  تمامی بیماران خاص و صعب العلاج ابتدا در سامانه شهروندی به آدرس www.bimehsalamatiranian.ir  ثبت نام کنند تا پس از تائیدیه و بررسی دانشگاه علوم پزشکی استان و ثبت نام و نشان دار شدن این افراد در سامانه مدیریت بیماریهای نادر (RDA )  برای دریافت خدمات از سوی دانشگاه به بیمه سلامت استان معرفی شوند تا پس از دریافت خدمات بیمه ای بتوانند هزینه های درمانی خود را دریافت کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار