مدیرعامل شهرک صنعتی ایلام؛
مدیرعامل شهرک صنعتی ایلام بیان داشت : هم اکنون فرآیند احداث ساختمان و سوله برای ایجاد ۲۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیروان آغاز شده است که در صورت بهره برداری برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵ 06 April 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ حاتمی گفت : پیش از سال ۱۴۰۱ تنها یک واحد تولید وایت بورد در شهرک صنعتی سیروان ایجاد شده و برای چهار نفر اشتغال ایجاد کرده بود.

وی افرود :  رایزنی با مردم منطقه برای واگذاری زمین با توجه به وجود متقاضی سرمایه گذاری در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم وسعت این شهرک صنعتی را افزایش دهیم.

 حاتمی ادامه داد : این واحدها در زمینه های محصولات شیمیایی ، کانی غیرفلزی ، سلولزی ، برق و الکترونیک ، غذایی ، دارویی و بهداشتی ، محصولات بتونی غیرمسلح از بتن معمولی ، محصولات بتنی مسلح پیش ساخته ، تولید کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلی اتیلن ، لامپ ال ای دی ، زغال از ضایعات منابع سلولزی ، ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ، تولید میوه و سبزی محافظ شده در آب نمک ، کابینت ، انواع اجاق گاز رومیزی ، انواع چرخ گوشت صنعتی و سینک ظرف شویی است.

 وی مطرح کرد : زیرساخت های مورد نیاز شامل شبکه آب ، برق ، گاز و مخابرات در شهرک صنعتی سیروان ایجاد شده و آسفالت معابر نیز پس از احداث کامل سوله ها انجام خواهد شد./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار