نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: خداوند متعال همواره عنایت ویژه ای به بندگان خود دارد و ما به عنوان بندگان خدا هرگز نباید از لطف و عنایت الهی نا امید شویم.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 06 April 2023

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع دانش‌آموزان روزه اولی یزد با بیان اینکه دانش‌آموزانی که به سن تکلیف رسیده‌اند، مورد عنایت خداوند متعال قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: خداوند متعال جهان آفرینش را برای انسانها آفریده تا انسان‌ها همواره به یاد خدا باشند و عبادت و بندگی او را به جای آورند.

وی عنوان کرد: خداوند متعال همواره عنایت ویژه‌ای به بندگان خود دارد و ما به عنوان بندگان خدا هرگز نباید از لطف و عنایت الهی نا امید شویم.

ناصری بیان کرد: خدا ناظر بر همه کارها و اعمال و رفتار ماست و از سن تکلیف باید نسبت به اعمال و رفتار خود مراقبت داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خطاب به معلمان و مادران اظهار داشت: کودکان ما بندگان خاص خدا هستند و هر کدام از آنها باید در آینده صاحب کار و مهارت و زندگی سعادتمندانه باشند و اگر می خواهید این فرزندان در مسیر تکامل و سعادت حرکت کنند، آنها را متدین و دین‌مدار تربیت کنید.

وی تاکید کرد: معلمان و والدین در قبال فرزندان مسئولیت دارند بنابراین باید با توجه به معصومیتی که دارند، متدین تربیت شوند و در این صورت است که می‌توانند در آینده افرادی با اخلاق، متدین، خدمتگزار و آینده ساز باشند.

ناصری از کودکان به عنوان امانت الهی یاد کرد و گفت: معلمان و والدین باید تلاش کنند تا این کودکان را به جایگاه واقعی خود که همان جایگاه بندگی و عبودیت است، برسانند و آنها را در مسیر رشد، کمال و سعادت قرار دهند.

در پایان این مراسم دختران روزه اولی یزد، نماز خود را به امامت آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اقامه کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار