مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ایلام بیان داشت :در سال جاری 14 هزار و 424 فقره کارت هوشمند برای ناوگان حمل و نقل عمومی این استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 07 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور افزود : با توجه به الزامی بودن کارت هوشمند فعالیت رانندگان حرفه ای در بخش حمل و نقل جاده ای، دارا بودن کارت صحت و سلامت از جمله شرایط دریافت کارت مذکور است.

وی  گفت : امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت‌های هوشمند رانندگان است.

چشمه خاور ادامه داد :  وی یکی از اهداف اجرایی کردن کارت هوشمند را متمایز کردن رانندگان حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای دانست و بیان کرد: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل ونقل جاده‌ای محسوب می‌شود و ضریب امنیتی بالایی دارد.

وی افزود :  ۱۴ هزار و ۴۲۴ فقره کارت هوشمند در سال جاری برای ناوگان حمل و نقل عمومی این استان صادر شده است.

چشمه خاور گفت: در این بازه زمانی تعداد ۹ هزار و ۳۵۸ فقره کارت هوشمند نیز مربوط به ناوگان وانت بار صادر شده است.

وی مطرح کرد : طی یکسال گذشته تعداد ۷ هزار و ۲۹۷ فقره کارت هوشمند برای رانندگان بخش باری و مسافری تمدید و یا صادر شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: رانندگان ناوگان باری و مسافری استان می توانند برای دریافت کارت سلامت با در دست داشتن معرفی‌نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان مراجعه کنند./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار