سخنگوی شهرداری یزد به بیان توضیحاتی در ارتباط با ترافیک سنگین ایجاد شده، حدفاصل میدان مدرسی تا پل شهید تقوی شهر پرداخت.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 08 April 2023

حامد سلطانی در حاشیه بازدید از زیرگذر شهید تقوی یزد درباره علت ترافیک ایجاد شده در این محل اظهار کرد: مشکل ترافیکی که امروز حدفاصل میدان مدرسی تا پل شهید تقوی ایجاد شده، مربوط به اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی بوده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار از شب گذشته فعالیت خود را برای اجرای این پروژه آغاز کرده است، افزود: یکی از مسائلی که هنگام وقوع سیل‌های سال‌های قبل مشاهده می‌کردیم، ورود به بعضی از محلات شهر از جمله خیرآباد بود که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد می‌کرد.

سخنگوی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: پس از انجام مطالعات و بررسی‌های لازم و دریافت مجوز برای آغاز عملیات اجرایی پروژه، لوله جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی جهت وارد شدن به لاین مقابل به دشت اتصال پیدا می‌کند.

سلطانی تصریح کرد: این نخستین فاز برای آمادگی منطقه جهت دفع آب‌های سطحی است که از شب گذشته آغاز شد و عملیات آن تا صبح امروز ادامه داشت، قرار بود ساعت ۹ صبح امروز پروژه به پایان برسد، اما به دلیل اینکه حین اجرای طرح به سنگ بستر برخورد کردیم، کار دو ساعت عقب افتاد؛ در حال حاضر مراحل اجرایی طرح به پایان رسیده و مسیر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری معادل ۴۸ میلیارد ریال انجام شده است، گفت: مشکل ترافیک در حال حاضر به پایان رسیده و تردد به صورت روان در حال انجام است.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار