مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه آموزش به ٢ هزار و ۵٠٠ نفر جهت فعالیت در صنعت نفت و گاز خبر داد و گفت: صدور گواهینامه مهارت امسال تسریع می شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 09 April 2023
عزیز نوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۴۶ هزار  و ۴۱۱ نفر در همه بخش ها از جمله آزمون های هماهنگ، ادواری، سربازان، صنعت و ساختمان ،تفاهم نامه ها و آنلاین، معرفی به آزمون شدند و از این تعداد ۴۰ هزار و ۶۵۲ نفر در آزمون حاضر  و ۵ هزار و ۷۵۹ نفر غایب بودند، تعداد قبول شدگان نهایی ۲۹ هزار و ۲۲۳ نفر بود که حائز شرایط صدور گواهینامه مهارت شدند.
 
وی با بیان اینکه درصد قبول شدگان نهایی ما در آزمون ۶۶ درصد بوده است، افزود: بیش از ۹۰ درصد این افراد گواهینامه های خود را دریافت کرده و تعدادی از گواهی نامه های مربوط به اسفندماه هم در حال صدور می باشد. 
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: در نظر داریم در سال ۱۴۰۲  باتوجه به  بروز شدن صدور گواهی نامه ها حداکثرانتظار صدور گواهینامه  پس از قبولی نهایی را به کمتر از یک ماه رسانده و صدور آن ها به تعویق نیفتد. 
 
نوری تاکید کرد: از جمله برنامه های سال ۱۴۰۲ این است که آموزش به نیرو های ماهر مورد نیاز صنعت نفت و گاز استان را به ۲هزار و ۵۰۰ نفردر این سال برسانیم، به همین منظور کلیه متقاضیانی که تمایل دارند در دوره های نفت و گاز شرکت کنند و گواهی نامه  مربوطه را برای اولویت استخدام در صنایع پتروشیمی استان داشته باشند باید در شهرستان کرمانشاه به مراکز شماره ۱ و ۲ استان و در شهرستان های های تابع به  مراکز آموزش فنی و حرفه ای مراجعه ومتناسب با تعداد متقاصیان در  نوبت آموزش قرار گیرند. 
 
وی گفت: سنین واجد شرایط در این دوره ها از ۲۰ تا۴۰ سال و حداقل مدرک از دیپلم تا لیسانس می باشد این دوره ها ویژه آقایان و تنها مختص به سال ۱۴۰۲ بوده و تکرار نمی شود، عنوان دوره ها شامل جوشکاری گاز آرگون،جوشکاری برق ،نصاب ماشین الات صنعتی، برق صنعتی و کنترل ابزار دقیق است که برگزار خواهند شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار