رئیس جهادکشاورزی استان کرمانشاه از عرضه ۲۴ تن مرغ منجمد تنظیم بازاری در کرمانشاه تا پایان ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 10 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علی چاله چاله با بیان اینکه توزیع ۲۴ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب در استان کرمانشاه آغاز شده، اظهار کرد: توزیع این میزان مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۳ هزار تومان از روز گذشته آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مشکلی در تأمین مرغ منجمد تنظیم بازاری در استان کرمانشاه وجود ندارد و در حال حاضر بیشتر از نیاز استان نسبت به تولید مرغ گرم اقدام شده و ظرفیت تولید مناسبی در استان برای تأمین و تولید داریم.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به نوسانات تولید مرغ در بازه‌های زمانی متفاوت اشاره و تصریح کرد: این نوسانات بدون محدودیت علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌ها در قالب ۱۴۰ واحد ثابت و ۲۶ واحد سیار پیش بینی و آماده‌سازی کردیم.

چاله چاله ادامه داد: تا زمانی که بازار به اشباع برسد و مشکلات بازار در زمینه تأمین مرغ حل شود توزیع گوشت منجمد از طریق نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و واحدهایی توزیع ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش جوجه ریزی توسط تولیدکنندگان در استان کرمانشاه، تاکید کرد: با توجه به این موضوع و افزایش آمار جوجه ریزی‌ها در آینده نزدیک می‌توان شاهد رفع مشکل و کمبودهای موجود در بازار بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار