مدیر کل صداوسیمای استان ایلام؛
مدیر کل صداوسیمای استان ایلام بیان داشت :صدا و سیمای استان ایلام با استقرار گروههای مختلف تلویزیونی ، رادیویی و خبری راهپیمایی روز قدس در استان را به بهترین شکل ممکن منعکس خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 14 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد بازوند گفت :  صدا و سیمای استان ایلام با همه امکانات و تجهیزات خود آماده انعکاس این رویداد مهم است .

 وی افزود  : سیمای استان  ایلام با پخش زنده راهپیمایی در طول مسیر از چهار راه رسالت تا مصلای بزرگ شهر ایلام و همچنین اجرای ویژه برنامه های مربوط به آزادسازی قدس شریف در استودیو شامل ارتباط زنده با شبکه ها ی سراسری ،گزارش ها ی تلویزیونی، حضور کارشناسان مختلف ، مصاحبه با مردم ، پخش سرودهای ملی و حماسی و پخش تیزر ،حضور پر شور مردم روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس را به تصویر می کشد.

 بازوند ادامه داد :  این برنامه با آیتم هایی همچون دعوت از کارشناسان ، پخش سرود ، گزارش مردمی  ، حمایت مردم ولایتمدار استان از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیو نیستی را منعکس خواهد کرد.

وی گفت  : خبرنگاران معاونت خبر مرکز هم با حضور در مسیر راهپیمایی ، مصاحبه با شرکت کنندگان و تهیه گزارش ها ی خبری وتولیدی ، ارتباط زنده با شبکه خبر ، ارتباط با خبرنگاران آزاد  در شهرستانها ، اخبار راهپیمایی با شکوه مردم استان را به سمع و نظر مخاطبان خواهند رساند .

 وی گفت:انعکاس حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت زنده از شبکه های اجتماعی ،بارگذاری کلام رهبری ،تهیه پوستر،پادکست،موشن گرافی و عکس نوشته از فعالیت های معاونت مجازی مرکزدر راهپیمایی روز جهانی قدس است.

 بازوند بیان کرد  : پرسنل معاونت فنی مرکز هم علاوه بر پخش و انتقال صدا و تصویر در مرکز استان  با اقدامات فنی و استقرار واحد سیار SNGو لینک در مسیر ها ی راهپیمایی و جایگاه برگزاری مراسم در مصلای شهر ایلام شور و عظمت حضور مردم ولایتمدار استان را از طریق گیرنده های فنی منعکس می کنند ./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار