نماینده ولی فقیه در استان؛
امام جمعه ایلام گفت: این باقیات و صالحات افراد خیر است که یادگارهایی معنوی به جای می گذارند.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳ 16 April 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با مدیرکل و مدیران اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار داشت: مدرسه سازی هدفی بسیار مقدس است، چراکه موجب توسعه علمی و استقلال جوانان می شود و در این راه خیرین مدرسه ساز منشا خیر و برکت برای جامعه هستند.

وی فعالیت های خیرین مدرسه ساز را بسیار ارزشمند و قابل ستایش عنوان کرد و افزود: این باقیات و صالحات افراد خیر است که یادگارهایی معنوی به جای می گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: ایلام استانی محروم است و در این خصوص انگیزه خیرین برای مشارکت در زمینه های مختلف چون مدرسه سازی بسیار بالاست، مدیران مربوطه باید تلاش کنند با برنامه ریزی های لازم و تعریف پروژه ها خیرین را به استان جذب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار کار ماندگار خیرین را برگرفته از روایات و احادیث ذکر کرد و افزود: آیات بسیاری در رابطه با کار خیر و مشارکت در عمل صالح در قرآن ذکر شده است و مدرسه سازی بهترین باقیات صالحات برای انسان محسوب می شود.

امام جمعه ایلام بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی به یقین زمینه های رشد و پیشرفت همه جانبه کشور به ویژه در بخش علمی را که زیر بنای اصلی توسعه است، فراهم می سازد.

گفتنی است، از ابتدای فعالیت خیرین مدرسه ساز در استان طی سال ۷۶ تاکنون ۳۴۰ مدرسه توسط خیران مدرسه ساز استانی و کشوری احداث شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار