مدیر نمایندگی ستاد دیه اصفهان گفت: هم‌اکنون ۹۲۴ بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه‌ جرائم غیرعمد در ندامتگاه‌های استان، چشم انتظار یاری خیران برای رهایی از بند هستند.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 16 April 2023

اسدالله گرجی‌زاده افزود: بدلیل ماهیت خصوصی بودن دیون بدهکاران زندانی، همیاری بیشتر خیران و همکاری قُضات محاکم در قبولی دادخواست‌ اعسار و تعدیل اقساط این زندانیان ضروریست.

وی اظهار داشت: ستاد دیه بنا به ماهیت غیردولتی خود از ابتدای ماه رمضان تا به امروز با جمع‌آوری حدود ۴۳ میلیارد تومان، زمینه آزادی ۲۰۹ بدهکار مالی را فراهم کرده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه اصفهان با تقدیر از همیاری اشخاص حقیقی و حقوقی برای حبس‌زدائی ویژه ایام ماه رمضان گفت: با وجود برپایی ۷۶ آیین گلریزان حضوری و تلویزیونی در استان و برغم آزادی ۱۸ درصد از مجموع زندانیان تحت حمایت ستاد دیه در طول ماه مهمانی خدا، همچنان ۹۲۴ بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه‌ جرائم غیرعمد در ندامتگاه‌های اصفهان تحمل حبس می‌کنند.

وی با اشاره به جلوه‌ای از کمک خیران برای زندانیان نیازمند گفت: یک بانو(جمشیدیان) با نیت سلامت حضرت ولیعصر(عج) و در روزهای منتهی به عید سعید فطر با انتقال مالکیت یک باب دکان ۶ متری خود در پاساژ پردیس نجف‌آباد، تمام اختیارات ناشی از دخل و تصرف خود نسبت به این مال غیرمنقول را به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان واگذار کرد.

گرجی‌زاده گفت: با این کمک پیش‌بینی می‌شود افزون بر ۳۰ زندانی بدهکار در جرائم غیرعمد از بند رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده بازگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار