مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: امسال بر اساس پیش بینی ها به ۴ میلیون و ١٢٠ هزار و ۴٨٢ نفر ساعت در بخش خصوص و آموزشگاه های آزاد آموزش ارائه می شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ 22 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
عزیز نوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه از برنامه ریزی برای اجرای تعهد امسال سازمان فنی حرفه ای استان در راستای ارائه آموزش خبر داد و اظهار کرد:  در بخش دولتی آموزش به ١٩ گروه هدف از جمله زندانیان، دانشجویان، معلولان و .. را داریم. 
 
وی افزود: تعهدی را برای میزان آموزش در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مشخص کردیم، اما فعالیت بخش خصوصی ممکن است متناسب با بازار، وضع معیشت مردم، جایگاه آموزش در سبد خانوار و .. تغییر کند. 
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می کنیم امسال آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در بخش خصوصی ۴ میلیون نفر ساعت آموزش داشته باشند. 
 
وی ٢۵٠ آموزشگاه خصوصی را  در سطح شهر کرمانشاه فعال دانست و گفت‌: آموزش فنی حرفه ای یک الگوی آموزشی به نام "استاندارد آموزشی" دارد که سالانه تعهدی را با سازمان و با کمک مربی های بخش خصوصی و دولتی داشته و این استانداردها را نوشته و یا به روز رسانی می کند، امسال متعهد شدیم ٢۵ استاندارد شایستگی در بحث آموزشی را تدوین و بازنگری کنیم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار