معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: اشتغال از اولویت های نخست آبدانان است که باید همه تلاش کنیم شرایط برای اشتغال جوانان فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 25 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست تکریم و معارفه فرماندار آبدانان گفت: همه باید تلاش کنیم مسیر توسعه آبدانان به نقطه‌ی مطلوب برسد. 

وی افزود: آبدانان هرچند عقب ماندگی‌ها و مشکلاتی دارد، اما دارای ظرفیت های مثبتی و بسیار خوبی است که باید از این ظرفیت ها برای توسعه و رشد این شهرستان به نحوه احسن استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر ایجاد امید و امید آفرینی در جامعه، بیان داشت: با اتکا به ظرفیت ها، پتانسیل ها و استعدادهایی که در این شهرستان وجود دارد با همکاری و هم افزایی می توانیم زمینه رشد و توسعه را فراهم کنیم.

حسنی با اشاره به ظرفیت دامپروری در شهرستان آبدانان نیز خاطرنشان کرد: اشتغال از اولویت های نخست آبدانان است که باید همه تلاش کنیم شرایط برای اشتغال جوانان فراهم کنیم. 

وی اضافه کرد: جوانان در حوزه اشتغال ایده خود را مطرح کنند و ما نیز باید برای اشتغال پایدار و جذب سرمایه‌گذار برنامه ریزی کنیم. 

در پایان این آیین محمد رحمانی به عنوان فرماندار آبدانان معرفی و از خدمات ۱۶ ماهه یدالله حاتمی فرماندار سابق قدردانی شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار