مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد:
مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد گفت: تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم رویکرد محوری این اداره‌کل در استان است که نقش مهمی در اعتماد بخشی و امیدآفرینی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 27 April 2023

مهدی اقبال در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ثبت اسناد و املاک ابرکوه افزود: رسیدگی به مطالبات ثبتی شهروندان در استان در زمان مناسب و پیگیری آن همواره مدنظر همکاران ثبت اسناد و املاک است.

وی با قدردانی از اقدامات موثر در حوزه واحد ثبتی ابرکوه ادامه داد: با توجه به اهمیت ثبت اسناد و املاک باید جلب رضایتمندی عمومی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و با شتاب بخشی به امور با همکاری فرمانداری ها و سایر دستگاه های اجرایی زمینه انجام امور فراهم شود.

فرماندار ابرکوه نیز گفت: رسیدگی به درخواست‌های ثبتی مردم با همکاری مسئولان مرتبط در اداره ثبت اسناد و املاک موضوع مهمی است که در شهرستان صورت گرفته و امسال باید تداوم یابد.

محمد هادی زارع زاده با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در شهرستان صورت گرفته اظهار کرد: خدمت به مردم و توجه به نیازها و پاسخگویی به مطالبات آنها موجب اعتماد و افزایش امید است و همه باید برای رونق امور در بخش‌های مختلف رسالت ملی و دینی خود را در چارچوب مقررات انجام دهیم و هدف باید کمک به حل مسایل باشد.

در این آیین اکرمی به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت و اسناد شهرستان ابرکوه منصوب و از زحمات حجت حاتمی قدردانی به عمل آمد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار