در گفتگو با تابناک مطرح شد؛
تابناک تهران - مدیرکل بحران استانداری تهران گفت: مدیریت بحران استانداری تهران هم با درنظر گرفتن تمامی استانداردها و سیاست دوری از کانون شهر مرکز کنترل مدیریت بحران استان را در منتهی‌الیه شرق تهران تعریف کرده که از نقطه نظر سکونتگاهی به دور است.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 12 October 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران، چندی پیش اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور از ایجاد مرکز اصلی مدریت بحران در شهر آفتاب و سازمان مرکزی دیگری هم در انتهای فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

لزوم وجود مرکزی برای مدیریت کنترل بحران در خارج از محدوده و کانون شهر جدای از مرکز کنترل بحران در مرکز شهر برنامه ای است که  مدیران بحران کشور و پایتخت در دستور کار خود دارند و این دو مرکز کارکردهای مجزایی خواهند داشت.

هادی رحمتی مدیرکل بحران استانداری تهران در گفتگو با تابناک گفت: در بحث کشوری موضوع  جانمایی مرکز کنترل بحران مطرح شده و آقای نجار و مدیران بحران کشور برای تشکیل یک مرکز کنترل بحران در خارج از محدوده پایتخت برنامه ریزی می کنند.

وی افزود:  مدیریت بحران استانداری تهران هم با درنظر گرفتن تمامی استانداردها و سیاست دوری از کانون شهر مرکز کنترل مدیریت بحران استان را  در منتهی الیه شرق تهران تعریف کرده  که از نقطه نظر سکونتگاهی به دور است.

رحمتی اضافه کرد: هم اکنون هم در حال برنامه ریزی هستیم. تا آخر امسال  و  حداکثر انتهای بهار 95 این مرکز را افتتاح کنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
yvenanpl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
20
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار