مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به طرح استخدامی هزار و ۵۰۰ نیروی کاری ماهر در پروژه‌های فاز اول پارس جنوبی؛ از افراد جویای کار ماهر استان کرمانشاه خواست برای ثبت نام در فرایند استخدامی در این پروژه‌ها به فنی و حرفه‌ای کرمانشاه مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 04 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «عزیز نوری» افزود: طی توافقی که با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر به عمل آمد، این فرصت برای جذب افراد جویای کار مهار دارای مدرک فنی و حرفه ای استان کرمانشاه فراهم شده است.

وی در ادامه حرفه های مورد نیاز در پروژه های پارس جنوبی را، جوشکار و انواع زیر مجموعه آن، آرماتور بند، قالب بند، مونتاژکار و کمک مونتاژکار، داربست، برق و ابزار دقیق، لوله کشی، لوله کشی صنعتی، برق صنعتی، عایق کاری ساختمان، سنگ زن، تک زن و فیتر اعلام کرد.

وی گفت: افراد جویای کار دارای گواهینامه فنی و حرفه ای در حرفه های فوق می توانند حداکثر تا روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با به همراه داشتن گواهینامه فنی و حرفه‌ای، شناسنامه و کارت ملی مراجعه کنند تا پس بررسی های لازم طبق برنامه زمان بندی شده با آنها تماس گرفته شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه استخدام در پروژه پارس جنوبی را یک فرصت خوب برای افراد جویای کار عنوان کرد و گفت: محل کار آنها در منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی عسلویه است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ۱۴ شهرستان دارای ۲۰ مرکز دولتی فعال است که ۶ مرکز آن در شهر کرمانشاه فعالیت دارد.

۱۱۸ کارگاه آموزشی و ۲۲۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه وجود دارد که از یکی از مهمترین اهداف این اداره کل راه اندازی مجدد آموزشگاه های راکد و غیر فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار