مسوول بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: یکی از راههای توسعه سیاسی اجرای کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها است.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 12 October 2015
به گزارش ایرنا عبداالله امینی فر روز دوشنبه در نشستی خبری افزود: ما سعی در اجرای این کرسی ها در دانشگاهها داریم لیکن اجازه نمی دهیم که دانشجویان فضای آرام دانشگاه را به سمت افراطی گری و رادیکالی شدن سوق دهند.
وی همچنین بر عزم بسیج دانشجویی برای همکاری با بقیه تشکلها و گروه ها تاکید و بیان کرد: ما هیچ بخشی را رقیب خود نمی دانیم و با نقد منصفانه، دقیق و بدون حاشیه به مسائل می پردازیم.
امینی فر در ادامه به عملکرد بسیج دانشجویی خراسان شمالی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست امسال 18 طرح عمرانی با اعتبار 30 میلیارد ریال، شامل ساخت قنات، بهسازی پل و مسجد و دیگر طرح های عام المنفعه با مشارکت 850 نفر از دانشجویان جهادگر در مناطق محروم استان به اجرا درآمده است.
وی افزود: 450 نفر از این دانشجویان جهادگر، بومی استان بودند و 400 نفر نیز از دیگر استانها از جمله دانشگاه های تهران راهی این مناطق شدند.
مسوول بسیج دانشجویی خراسان شمالی به برخی از اهداف و مطالبات این تشکل اشاره کرد و گفت: عمده مطالبه گری بسیج دانشجویی بر پنج حوزه اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی، رونق علمی، توسعه صنایع و برجام متمرکز است و دانشجویان باید موانع و چالش های این بخش را به مسئولان منتقل سازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار