فرمانده جدید انتظامی استان ایلام:
فرمانده جدید انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تکریم،احترام به مردم ،وظیفه شناسی سرلوحه کار پلیس استان است،گفت: کارکنان بایستی دلسوز کار سازمان و مردم باشند.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 16 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی در جمع مدیران و معاونان انتظامی استان در این باره اظهار داشت: پلیس به عنوان یک ارگان خدمات رسان و ویترین نظام اسلامی بایستی ضمن تکریم شهروندان وظایف خود را در قبال مردم  به درستی انجام دهد.

وی اضافه کرد: کارکنان پلیس  بایستی در قبال مطالبه شهروندان هیچ گونه قصوری نداشته باشند و دلسوز کار سازمان و مردم باشند.

سردار سلمانی در ادامه و  در باب رعایت شان و منزلت کارکنان زیرمجموعه با توصیه به فرماندهان و مدیران انتظامی استان، اظهار کرد: از آن جایی که وظیفه اصلی ما ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان است ،لذا طوری با کارکنان برخورد شود تا در کمال آرامش بتوانند این آرامش را نیز به جامعه هدیه دهند.

این مسئول انتظامی رعایت ادب و احترام را از خصوصیات بارز کارکنان در برخورد با شهروندان دانست و اظهار کرد: با کسانی که به مقرهای انتظامی مراجعه می کنند در نهایت ادب و احترام برخورد و سعی شود در کوتاه ترین زمان به مشکلات و مطالبات شان رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: پلیس استان با  رعایت اصل تکریم،احترام به مردم و وظیفه شناسی در انجام وظیفه در صدد است تا ضمن ابراز رضایت شهروندان ،امنیت و آرامش را برای آحاد جامعه فراهم کند.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: علاوه بر ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، یکی از ماموریت های اصلی پلیس استان با توجه به ایام پیش رو قطعا راهپیمایی عظیم اربعین است و بایستی از امروز با برنامه ریزی دقیق  این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهیم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار