رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بازگشت کارخانه بیوشیمی تولید دارو در کرمانشاه به چرخه تولید پس از رفع موانع تولید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 16 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به قل از مهر قباد محمدی با اشاره به آغاز به کار کارخانه تولید دارو در استان کرمانشاه، اظهار کرد: کارخانه بیوشیمی و تولید دارو از سال ۱۳۹۶ تعطیل بوده و هم اکنون پس رفع مشکلات اولیه دوباره به چرخ تولید بازگشته است.

وی افزود: کارخانه تولید دارو که یکی از کارخانه‌های مهم غرب کشور محسوب می‌شود و پس از وقفه ۶ ساله هم اکنون در ابتدای کار خود با تولید ۲ دارو به چرخه کار بازگشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به پیگیری‌های در دست اقدام برای افزایش تولید دارو در کارخانه بیوشیمی تاکید و تصریح کرد: طی جلسات تشکیل شده با استانداری کرمانشاه پیگیر تأمین بودجه و وام از محل کم بهره برای مشکلات مالی و افزایش سرمایه در گردش این شرکت تولیدی انجام گرفته و در دست اقدام است.

محمدی ادامه داد: با وجود اینکه کارخانه با سابقه تولید دارو در ابتدا با تولید ۲ دارو به فضای تولید بازگشته اما در نظر دارد در فاز و اقدام بعدی تولید خود را به ۲۰ دارو افزایش دهد تا به تولید انبوه خود درگذشته باز گردد و به عرصه رقابت کشوری قدم گذارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار