رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: در حوزه آموزش فرهنگ شهروندی هرچه بیشتر هزینه شود در مقابل آن هزینه های دیگر شهری صرفه جویی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 12 June 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد باقر پارسائیان در یکصدو سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد  اظهار کرد: در حوزه آموزش فرهنگ شهروندی هرچه بیشتر هزینه شود در هزینه های دیگر شهری صرفه جویی خواهد شد.
 
رئیس کمیسیون خانواده با اشاره به اینکه توسعه آموزش فرهنگ شهروندی به نفع مردم است گفت:  در خصوص برند سازی، تجاری سازی و واگذاری به بخش خصوصی، تولیدات آموزش فرهنگ شهروندی باید از سوی حوزه آموزش شهروندی سازمان فرهنگی، پیگیری های لازم انجام شود.
 
وی ادامه داد: آموزش شهروندی، بخشی از وظایف مدیریت شهری محسوب می‌شود و شهرداری‌ها می‌توانند با ارائه آموزش‌های متنوع در حیطه‌های مختلفی ازجمله فرهنگی، اجتماعی و علمی نقش مهمی در آموزش ایفا کنند که این اقدام در ایجاد و توسعه شهری فعال و پویا نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت و سبب تقویت روحیه، ایجاد نشاط در جامعه و کاهش جرم در شهر می‌شود.
 
پارسائیان با اشاره به اینکه آموزش فرهنگ شهروندی از جمله آموزش هایی است که باید در سنین پایین به فرزندان بیاموزیم افزود: شهرداری با همکاری آموزش و پرورش نیز باید در ارائه آموزش های شهروندی در حوزه های خدمات شهری به دانش آموزان همکاری لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار