معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان یزد گفت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در صدد راه‌اندازی فضاهای ورزشی مناسب در مدارس مناطق کم برخوردار هستیم.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 12 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالفضل شبانی در حاشیه افتتاح دفتر تربیت‌بدنی شهید ابراهیم هادی آموزشگاه پسرانه حکیم ملاعبدالله بهابادی، اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی سبب شادابی و تحرک هر چه بیشتر دانش آموزان می‌شود. لذا راه‌اندازی اتاق ورزش محیط ایمن و با نشاطی را برای دانش آموزان فراهم می‌آورد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف سند تحول بنیادین، ارتقای جایگاه درس تربیت‌بدنی است و به همین منظور درصدد راه‌اندازی چند مکان ورزشی مناسب و تجهیز مدارس در مناطق کم برخوردار هستیم.

معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان یزد تصریح کرد: کلاس‌های درس تربیت‌بدنی با هدف چابکی و شادابی دانش آموزان و تقویت مهارت‌های بنیادی راه‌اندازی می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود دانش آموزان به خوبی و به طور کامل از این فضا استفاده کنند.

شبانی خاطرنشان کرد: مجموعه بازی‌ها و حرکاتی که در سالن‌های بازی و ورزش در نظر گرفته شده، می‌تواند به خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش‌آموزان را تقویت و آن‌ها را به تحرک و کار گروهی تشویق کند و این هدفی است که باید در آموزش ابتدایی دنبال کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار