نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون از مراسم اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با حضور حدود ۲۰ هزار شرکت کننده، همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 14 June 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد باقر پارسائیان در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با مشارکت حدود ۲۰ هزار نفر از شهروندان یزدی در ۵۵ رشته انفرادی، تیمی و خانوادگی با توجه به حضور تعداد چشمگیر شرکت کننده یکی از رویداد های موفق ورزشی در کشور محسوب می‌شود.
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که هم‌زمان با این رقابت‌ها، المپیاد ورزشی معلولان محلات شهر یزد نیز در شش رشته ورزشی شامل دارت، بدمینتون، فوتبال، بوچیا، بسکتبال با ویلچر و طناب زنی برگزار شد، گفت: این رقابتها که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد نیز دارای ۱۰۰ برگزیده است. 
 
وی خاطرنشان کرد: امید است چنین المپیاد هایی موجب ترغیب شهروندان یزدی به ورزش شود.
 
همچنین در این کمیسیون در خصوص لزوم اقدام شهرداری برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان بحث و گفتگو شد و پارسائیان گفت: ارگان های مختلف از جمله شهرداری، می تواند با تسهیلات مختلف، موانع متعدد ازدواج جوانان را کاهش دهد.
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم بدهند و برای ترویج ازدواج آسان الگوسازی کنند، ادامه داد: شهرداری با تدوین برنامه های مربوط به الگوسازی برای ازدواج آسان نقش موثری در این زمینه می تواند ایفا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار