اجرای طرح نظارت جامع مهارت با هدف افزایش بهره وری و اثربخشی فعالیت‌های آموزشی امروز همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶ 17 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر امور عمرانی و دفتر فنی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور امروز در بازدید مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی از اجرای طرح "نجم" در سراسر کشور خبر داد و گفت: با اجرای طرح علمی پژوهشی با عنوان نظارت جامع مهارت" نجم" مقرر شد کارشناسان زبده این سازمان از مراکز استان‌ها بازدید و عملکرد آنها را بررسی کنند.
مهدی باقری شناسایی افراد نخبه و نقاط قوت و ضعف، بهبود عملکرد مراکز آموزشی، افزایش اثربخشی و بهره وری فعالیت‌های آموزشی مراکز را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: استان مرکزی یکی از استان‌های پیشرو با سطح عملکرد بالا بین مراکز و ادارات کل فنی و حرفه‌ای کشور است. 
مدیر امورعمرانی و دفتر فنی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تعهد سازمان در سال گذشته آموزش ۳۱۴ میلیون نفر ساعت بوده که این رقم در استان مرکزی پنج میلیون نفر ساعت بوده است. 
رستمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی هم گفت: ۳۴ هزار نفر کارآموز در ۲۱ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و ۴۰۰ آموزشگاه آزاد استان آموزش دیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار