مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از ثبت بیش از ۴ هزار فرصت شغلی جدید در سامانه ملی رصد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 18 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تسهیلات تبصره ۱۶، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا توسط بانک‌ها در قالب تسهیلات تبصره ۱۶ پرداخت شده که اشتغالزایی ۴ هزار و ۶۰۰ نفری را به دنبال داشته است.

وی از ثبت بیش از ۴ هزار فرصت شغلی جدید در سامانه ملی رصد خبر داد و ادامه داد: بانک‌هایی که در ارائه تسهیلات مناسب نیست تذکر داده شده تا نسبت به بهبود عملکر خود اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای به بحث کالابرگ الکترونیکی در استان داشت و افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۴۳ فروشگاه در استان کرمانشاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده و چهار شهرستان روانسر، دالاهو، ثلاث باباجانی و گیلان‌غرب به شبکه ملی اعتبار «شما» متصل شدند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از اقشار کم درآمد و دهک‌های اول تا سوم شامل کمیته امداد و سازمان بهزیستی از اهداف اجرای این طرح است و کسانی که از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده کنند مشمول ۲۰ درصد افزایش مبلغ یارانه خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار