مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران در دیدار با بخشدار دودانگه گفت:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: با توجه به اهمیت مسکن محرومین و اولویت کار امداد در این بخش، تا پایان سال نباید هیچ فافد مسکن روستایی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 18 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در دیدار با بخشدار دودانگه آقای حسن رستمی مسکوپایی اظهار داشت: در مسائل حمایتی بیشتر به جوانان توجه می شود اما، سالمندی نیز مرحله مهمی در دوران زندگی هر فرد است و توجه به آن کمتر از جوانی نیست.

 

تا پایان سال نباید هیچ فافد مسکن روستایی داشته باشیم
 

وی افزود: آرامش مستلزم گذر از این دوره است و فقر می‌تواند این آرامش را متزلزل و اثرات منفی بر روح و روان سالمندان داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با اشاره به اینکه ۴۳ هزار خانوار سالمند در مازندران تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: نهادهای حمایتی، مراکز نیکوکاری، شبکه های نیکوکاری و... باید نگاه ویژه به سالمندان، رعایت احترام و حفظ جایگاه آنان و ارائه خدمات و... داشته باشند.

معافی با اشاره به ۴ منطقه محروم «اشکورات رامسر» ، «سه هزار تنکابن» ، «بخشی از مناطق کجور» ، «پشتکوه ساری (دودانگه)» در استان مازندران گفت: اولویت ما با توجه به بیانات رهبری در مسئله عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه سرمایه‌های در اختیار، در تمامی مناطق از دم‌ِدست ترین تا دوردست‌ترین مناطق است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت مسکن محرومین و اولویت کار امداد در این بخش، تا پایان سال نباید هیچ فافد مسکن روستایی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با قدر دانی از تمامی ادارات مربوطه گفت: در جهت تسهیل در ساخت مسکن محرومین باید در بخش های صدور پروانه ساخت، بیمه، اهدا زمین، تامین مصالح ... همکاری و همراهی بیشتری باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار