رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: قیمت طلا در حال حاضر حباب خاصی ندارد و به نوعی مردم می‌توانند اکنون طلا بخرند.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ 19 June 2023

عبدالرحمان ذهبی در خصوص وضعیت بازار طلا در اهواز اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به نوسانات فراوان نرخ طلا و بالا و پایین شدن قیمت‌ها وضعیت بازار طلا وضعیت خوبی نیست و مشتریان رغبت چندانی برای خرید طلا ندارند.

وی افزود: شاید در هر گرم طلا نوسان قیمتی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان باشد اما همین نوسانات باعث شده تا مردم از این بازار استقبال نکنند.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز با اشاره به روند کلی کاهش قیمت طلا و سکه در بازار گفت: قیمت طلا و سکه در مدت اخیر کاهش چشمگیری داشته به شکلی که سکه از حدود ۳۴ میلیون تومان به ۲۸ میلیون تومان و حتی کمتر هم رسید و اکنون نیز حدود ۲۸ میلیون و ۵۰۰ تومان است اما علی رغم این مساله همچنان مردم تمایل خاصی برای خرید ندارند.

ذهبی عنوان کرد: قیمت طلا در حال حاضر حباب خاصی ندارد و به نوعی مردم می‌توانند اکنون طلا بخرند اما قیمت سکه هنوز اندکی حباب دارد که با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود این حباب نیز از بین برود.

وی افزود: علی رغم اینکه قیمت طلا حباب ندارد اما مردم چون در زمانی طلا را با قیمت بالایی خریداری کرده‌اند اکنون در بازار طلا ورود نمی‌کنند و منتظر هستند تا طلا میزان بیشتری کاهش قیمت داشته باشد تا طلا بخرند.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: اگر نوسانات قیمت طلا کاهش یابد قطعا مردم استقبال بیشتری از بازار طلا خواهند داشت اما در حال حاضر استقبال از خرید طلا در بازار اهواز پایین است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار