مدیرکل بازرسی استان ایلام؛
مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: اداره ورزش و جوانان بر واگذاری اماکن ورزشی نظارت ویژه و دقیقی داشته باشد تا صرفه و صلاح دستگاه رعایت شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 20 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ مالک روشنی  در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بر اهمیت توجه به توزیع اعتبارات، رعایت الزامات و تکالیف قانون جوانی جمعیت، ایجادنشاط عمومی در سطح جامعه، برنامه ریزی برای ورزش کارکنان دولت تاکید کرد.

وی بر اهمیت تسریع در عملیات پروژه سکوی تماشاچی استادیوم فوتبال شهدای چوار تاکید کرد و خواستار توجه ویژه بر این پروژه مهم شد.

بازرس کل استان ایلام افزود: اداره ورزش و جوانان بر واگذاری اماکن ورزشی نظارت ویژه و دقیقی داشته باشد تا صرفه و صلاح دستگاه رعایت شود.

وی ادامه داد: همچنین بر نحوه برخورد کارکنان با مردم و جلب رضایت مندی عمومی تلاش شود،درتمامی جلسات با مدیران این موضوع را مورد تاکید قرار داده ایم چراکه مردم نجیبی داریم.

روشنی عنوان کرد:چهل و چهار سال است دشمن با تمام داشته هایش در مواجهه با مردم ایران عزیز شکست خورده و خواهد خورد، پس این مردم خوب سزاوار بهترین خدمت هستند.

شهاب شهبازی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های عمرانی، هیات های ورزشی ،برگزاری ومیزبانی مسابقات و مشکلات و چالش های پیش روی ورزش استان پرداخت و در همین راستا خواستارتعامل هرچه بیشتر درچارچوب قوانین با بازرسی استان شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار