رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه با تاکید بر اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ در خردادماه ابلاغ می‌شود از تعیین بودجه ۳۵۰۲ میلیارد تومانی برای طرح‌های عمرانی ملی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 20 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حسن نوروزی اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ هنوز به استان کرمانشاه ابلاغ نشده است اما در قانون اعتبارات هزینه‌ای از ۹۶۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان اعتبارات دارایی‌های سرمایه‌ای نیز از یک هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۲ هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان و درآمدهای استانی ۱۴۰۲ از ۲ هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان به سه هزار ۵۱۴ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رسید.

وی افزود: اعتبارات دارایی‌های سرمایه‌ای شامل اعتبارات عمرانی استانی و اعتبارات عمرانی ملی تقسیم است که در حال حاضر ۶۲ طرح ملی در استان کرمانشاه در حال انجام است که نیازمند تأمین اعتبار در سطح ملی است که اعتبارات این طرح‌ها از ۲ هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به سه هزار و ۵۰۲ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تصریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای و دارایی‌های سرمایه‌ای استان تا پایان خرداد ماه به استان ابلاغ خواهد شد.

نوروزی همچنین به سفرهای استانی استاندار کرمانشاه اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم بررسی میدانی مشکلات مردم و مناطق و سفرهای شهرستانی استانداران بوده که هم اکنون این پیشنهاد و خواسته دولت در استان کرمانشاه از طریق استاندار به طور جدی در حال پیگیری و اجرایی است که به همین منظور تاکنون بازدید از ۲ شهرستان روانسر و سنقروکلیایی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: پیش از سفر به هر شهرستان جلسات کارشناسی برای طرح‌ها و خواسته‌های هر شهرستان با حضور استاندار، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های مربوطه در استانداری برگزار خواهد شد که نسبت به مسائل، مشکلات و درخواست‌های هر شهرستان‌شناخت دقیق و بررسی کافی صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ادامه داد: سفرهای شهرستانی استاندار با الگوگیری از سفرهای استانی رئیس جمهور در پایان سفر کمیته برنامه‌ریزی یا شورای اداری شهرستان تشکیل و توافقات در قالب صورت جلسه تنظیم خواهد شد و بر اجرای قطعی برنامه‌های مطرح شده تاکید و پیگیری‌های لازم انجام می‌گیرد.

نوروزی در پایان یادآور شد: سفرهای شهرستانی استاندار معمولاً در پایان هفته انجام می‌گیرد و در صورتی که مأموریت‌های ناگهانی و از پیش تعیین نشده رخ ندهد سفر بعدی استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار