مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از برگزاری جشنواره سراسری «سلاله» ویژه فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 20 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام محمد صالحی؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری اولین «جشنواره سُلاله» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه آستان خبر داد و گفت : دست‌اندرکاران بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای شرکت در جشنواره سراسری سلاله که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: جشنواره سلاله با هدف معرفی هرچه بهتر و بیشتر فعالیت‌ها و خدمات آستان مقدس امامزادگان در حوزه‌های مختلف، استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی و نخبگان و صاحب‌نظران فرهنگی، ایجاد زمینه انتقال تجربیات و ابتکارات، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها و خدمات با ایجاد بستری مناسب برای رقابتی سالم و سازنده بین آستان‌های مقدس، ایجاد ارتباطی پویا و تعاملی سازنده، ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: این جشنواره در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی مطابق با سطح‌بندی مصوب بقاع متبرکه برگزار می‌شود و بقاع متبرکه هر سطح، در ارزیابی همان سطح حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره، خاطرنشان کرد: جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد به این شکل که در مرحله اول، رقابت درون استانی بوده و برگزیدگان استانی در سطوح سه‌گانه به مرحله رقابت ملی راه خواهند یافت.

صالحی از دست‌اندرکاران بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه، هیأت امناء و مدیران مراکز افق بقاع متبرکه خواست جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره سلاله به سایت https://solalefestival.ir مراجعه کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار