مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اخذ سند ۹ ملک جمعیت هلال‌ احمر استان کرمانشاه پس از سال‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ 22 June 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدباقر محمدی با اشاره به اخذ اسناد مالکیت مربوط به ۹ ملک جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای استیفای حقوق قانونی نهاد مردمی جمعیت هلال احمر در استان کرمانشاه موضوع بررسی کارشناسی و فنی مسائل حقوقی را از ماه‌های گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بطوریکه این مهم از سوی حوزه حقوقی و املاک جمعیت هلال احمر استان مورد پیگیری قرار گرفته و پس از طرح دعاوی در محاکم قضائی با هدف صیانت از اموال و دارایی‌های نهاد مردمی و امدادرسان جمعیت هلال احمر در استان خوشبختانه به اخذ ده‌ها سند تک برگ کاداستر منتهی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با عنوان این موضوع که بدون شک پیگیری مسائل حقوقی سایر املاک جمعیت هلال احمر در استان با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: آخرین مورد از اخذ این اسناد مربوط به روز گذشته است که طی آن سند مالکیت پنج هزار و ۸۵۷ متر مربع مجتمع اداری، امدادی شهرستان قصرشیرین اخذ شد.

محمدی اضافه کرد: خوشبختانه این اقدامات منتهی به اخذ ۹ فقره سند تک برگ کاداستر شده و نیز مالکیت جمعیت هلال احمر استان در بیش از یک میلیون و ۳۴۳ هزار و ۳۷۴ متر مربع از املاک در اختیار در استان کرمانشاه تثبیت شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار