استاندار مرکزی بر ضرورت برخورد با فساد اداری و مالی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 25 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در همایش استانی بزرگداشت قوه قضاییه
افزود: باید با قاطعیت و به صورت آموزنده با این موارد برخورد لازم صورت گیرد.
وی یادآورشد:در حوزه پرونده های عمومی و اجتماعی نیز باید دقت و سرعت‌ عمل  لازم در صدور احکام بکار گرفته شود.
استاندار مرکزی گفت: بیش از ۷۶ پروژه سلامت مهم خرد و کلان در سطح استان فعال است و از برنامه زمان بندی بیش از یکسال جلو هستند.
وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه دولت، اعتماد عمومی و امید مردم است اظهار کرد: طبق صحبت های رئیس جمهور این سرمایه آسیب دیده و باید ترمیم شود؛ همچنین بزرگترین پروژه دولت، ترمیم این اعتماد و امید مردم است.
استاندار مرکزی اظهارداشت: باید با تمام توان در راستای افزایش امید و توسعه عدالت تلاش شود.
وی یادآورشد: در حوزه حجاب و عفاف به عنوان دغدغه جدی مومنین و خانواده ها، باید بتوان با توسعه عدالت گام اساسی برداشت، مسئولین باید به عدالت وفادار باشند تا مردم نیز به حجاب توجه ویژه داشته باشند.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در مجموعه دستگاه اجرایی تمام تلاش ها بکار گرفته شده تا عقب افتادگی که تار و پود جامعه را به خود گرفته و منجر به ناترازی های انباشه شده، با یک کار جهادی و با برنامه، جبران و رفع شود، بسیاری از گره های ایجاد شده به دست قوه قضاییه باز خواهد شد.
وی ادامه داد: در استان مرکزی رویکرد جهادی مبتنی بر رویکرد کلان وجود دارد که در دستگاه قضایی نیز این مهم ملموس است.
مخلص‌الائمه اضافه کرد: بالای ۸۰ هزار پروژه ناتمام در کشور وجود دارد و دولت عزم جدی در راستای اتمام این طرح ها، البته با اولویت بندی دارد البته اعتبارات هنگفتی برای این مهم نیاز است و دولت تلاش کرده با روش هایی این منابع را تامین و پروژه ها را با اولویت بندی به اتمام برساند.
وی تاکید کرد: سال گذشته بودجه عمرانی اختصاصی به استان مرکزی ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده در حالی که مجموع اعتبارات استان در ۶ سال پیش از آن ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.
استاندار مرکزی افزود: بیش از هم افزایی، همدلی نیاز است به این معنی که این باور ایجاد شود که مشکل یک دستگاه اجرایی مشکل سایر دستگاه هاست و این مهم است که می تواند عقب افتادگی ها را جبران کند.
ربیع اله قربانی، دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: در دستگاه قضایی توانمندی بکار گرفته شده مبتنی بر روحیه ایثار و جهاد است که جای تقدیر و تشکر دارد و مایه افتخار است که در دستگاهی خدمت می کنیم که ارزش های والایی از جمله علم محور بودن بر آن حاکم است.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی تمام توان خود را بکار می گیرد که از ظرفیت مردم و پیوند روابط اجتماعی در راستای خدمت رسانی استفاده شود.
قربانی با تاکید بر سالم سازی جامعه اضافه کرد: کسانی که به دنبال تفرقه هستند به کرامت مجموعه حاکمیتی نظام آسیب می زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار